Aktualności

UNIQA: Kliencki zwrot w zarządzie



Adam Łoziak
Daniela Sotirovic
fot.: Weronika Lucjan
Od lipca 2019 r. zaczęła obowiązywać nowa struktura organizacyjna towarzystw ubezpieczeniowych UNIQA w Polsce. Oznacza ona m.in. nowe zakresy odpowiedzialności członków zarządu.  Adam Łoziak został wiceprezesem ds. klienta, a Daniela Sotirovic członkiem zarządu ds. wsparcia klienta.

Towarzystwa ubezpieczeniowe od kilku lat coraz dobitniej akcentują klientocentryczność w swoich strategiach. PZU i Ergo Hestia powołały przykładowo osobnych Rzeczników Klienta, jednak UNIQA jako pierwsza wprowadziła proklienckie zmiany już na poziomie zarządu.

- Chcemy mieć w zarządzie odpowiedzialność od początku do końca, tzw. end-to-end. Z tego powodu mamy członków zarządu odpowiedzialnych za pełen proces pozyskania klienta oraz kompleksowo za obsługę posprzedażową klientów – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes spółek UNIQA w Polsce.

Adam Łoziak, z grupą UNIQA związany od 2003 r., pełnił funkcje od dyrektora Departamentu Sekretariat Generalny, przez dyrektora oddziału UNIQA w Warszawie, dyrektora sprzedaży regionu centralnego UNIQA, do stanowiska wiceprezesa zarządu ds. sprzedaży, które objął w 2010 roku. W nowej strukturze pełni funkcję wiceprezesa ds. klienta. Tym samym odpowiada za analitykę rynku i klienta, ofertę, ocenę ryzyka i sprzedaż.

- Nowa struktura organizacyjna musi uwzględniać naszą specjalizację. Jesteśmy liderem w  ubezpieczaniu spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Znamy tego klienta doskonale. Wiemy, czego potrzebuje, jak się rozwija. Umiemy z nim pracować. Do podobnego modelu współpracy chcemy dojść także w obszarach klienta indywidualnego i korporacyjnego – mówi Adam Łoziak, wiceprezes zarządu ds. klienta.

Daniela Sotirovic, od kilkunastu lat związana z branżą ubezpieczeniową, w UNIQA pracuje od 2007 roku – najpierw w UNIQA Serbia, a następnie UNIQA International. W UNIQA Polska pełni funkcję członka zarządu od początku 2018 roku. Obecnie jest członkiem zarządu ds. wsparcia klienta i odpowiada m.in. za cały proces obsługi klienta.

- Chcemy mocniej wejść w buty klienta. Dostarczając jakąkolwiek usługę, nawet w postaci informacji, zamierzamy robić to w sposób wygodny dla klienta. Chcemy, by kontakt klienta z nami był prosty i przyjemny, a nie oznaczał przykrego obowiązku – mówi Daniela Sotirovic. – Będziemy partnerem dla klienta, który jest w kontakcie z nami. 
(AW, źródło: UNIQA)

zapytaj o ubezpieczenie

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.