Aktualności

UNIQA: Aplikacja mobilna dla agentów

UNIQA wprowadziła aplikację mPOS dla sieci sprzedaży, umożliwiającą zaczytywanie danych z kodu Aztec z dowodów rejestracyjnych. Narzędzie ułatwia kalkulację stawek ubezpieczenia komunikacyjnego i przyspiesza proces elektronicznej archiwizacji polis, a także pozwala załączać zdjęcia pojazdu i wymagane dokumenty do polisy.

- Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta – mówi Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA.

Aplikacja mPOS jest zintegrowana z aplikacją sprzedażową POS. Dzięki temu agent będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego, przekazać je do POS i wykorzystać w procesie ofertowania. Po sprzedaży ubezpieczenia podłączone pod Aztec zdjęcia pojazdu automatycznie podłączą się do informacji o polisie.

- Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS – mówi Łukasz Ukleja, dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA.

Narzędzie mPOS wspiera również nowatorskie rozwiązanie elektronicznego archiwum polis wdrożonego w UNIQA w 2015 roku. Użytkownik po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum.

Dodatkowo aplikacja wspiera wszelkie procesy komunikacji agentów z UNIQA, wymagające przekazywania dokumentów czy fotografii. Każdy użytkownik będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je bezpośrednio w aplikacji do zleconych zadań.

- Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej – mówi Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż.

Aplikacja przygotowana została przy współpracy z firmą Comarch i będzie dostępna na telefony z system operacyjnym Android oraz iOS. „W pierwszym dniu kilkaset pobrań” – napisała na Twitterze Katarzyna Ostrowska, rzecznik prasowa UNIQA w Polsce.

Z kolei na facebookowym profilu Obiektywnego Forum Agentów podano, że od 1 czerwca kilkudziesięciu pracowników likwidacji szkód UNIQA zaczęło działać jako opiekunowie klienta. Opiekunowie klienta nie będą dla poszkodowanego jedynie osobą kontaktową do przeprowadzenia postępowania likwidacyjnego, ale będą mieli także odpowiednie kompetencje, aby w ramach relacji nawiązanej w procesie likwidacji szkody zaoferować klientowi zakup produktów UNIQA.

Pracownicy likwidacji szkód przejdą szkolenia, podczas których poznają podstawowe techniki sprzedażowe. Do programu włączeni będą także sprzedawcy.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: UNIQA Polska, OFA, Facebook)

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.