Serwis online MojaAviva został wzbogacony o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. W październiku ubiegłego roku taką możliwość uzyskali posiadacze ubezpieczeń na życie. Działająca od stycznia opcja stanowi kolejny krok Avivy na drodze do wprowadzenia automatycznej likwidacji w innych segmentach produktów ochronnych oraz Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK).
MojaAviva to kluczowy element strategii cyfryzacji Avivy w Polsce, skierowany do klientów powszechnie korzystających z obsługi internetowej i mobilnej. Dostęp do bieżących informacji i korzystnych ofert oraz możliwość samoobsługi z każdego urządzenia – komputera, tabletu lub smartfona – ma zachęcać do częstszych kontaktów z zakładem. – MojąAvivę tworzymy dla klientów, którzy chcą zarządzać swoimi ubezpieczeniami online, łatwo kupować i przedłużać polisy bez ponownego wpisywania tych samych danych. Chcemy zwiększyć częstotliwość kontaktów z klientami, zachęcić do samoobsługi, proponując przy okazji dodatkowe produkty po korzystnych cenach – powiedział Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.
Najnowszym rozwiązaniem cyfrowym wdrożonym przez Avivę jest platforma online do zgłaszania szkód i roszczeń przez klientów, dostępna dla użytkowników MojejAvivy. Od października ub.r. rozwiązanie obejmuje uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji roszczeń online dla wybranych świadczeń z ubezpieczeń na życie, takich jak narodziny/adopcja dziecka, śmierć bliskich (małżonek, rodzice, dziecko). Od stycznia zaś – uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji szkód komunikacyjnych z AC.
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 9 z datą wydawniczą 25 lutego.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl