PZU wprowadza na rynek pakiet polis od najcięższych chorób cywilizacyjnych – „PZU Na Życie i Zdrowie”. To kolejny krok ubezpieczyciela na drodze do rozbudowy obszaru opieki medycznej. Nową ofertę produktową będzie wspierać kampania reklamowa.
– Ubezpieczenie „PZU Na Życie i Zdrowie” pozwoli zadbać o zdrowie w najtrudniejszych przypadkach medycznych. Pakiet składa się z dwóch produktów. Pierwszy, „PZU Pomoc od Serca”, to klasyczne ubezpieczenie finansowe na wypadek nawet 25 chorób. Drugi, „PZU Z Miłości do Zdrowia” to polisa od czterech najpoważniejszych chorób cywilizacyjnych: nowotworów złośliwych, niezłośliwego guza mózgu, zawałów serca, udarów mózgu – podkreśla Julita Czyżewska, członek zarządu PZU Zdrowie.
- Pierwszy produkt zapewnia świadczenie pieniężne, natomiast drugi prywatną opiekę medyczną w tym konsultacje specjalistyczne, diagnostykę, rehabilitację i pomoc psychologiczną. Razem idealnie się uzupełniają. To bardzo cenna pomoc, która pozwala choremu skoncentrować się na powrocie do zdrowia – dodaje.
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 17 z datą wydawniczą 26 kwietnia.
AM, news@gu.com.pl