Aktualności

Polisy Ergo Hestii dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

Grupa Cyfrowy Polsat we współpracy z Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń Ergo Hestia wprowadziła nową propozycję dla swoich klientów. „JA+Ubezpieczenia” to pakiet produktów ochronnych zaprojektowany przez towarzystwo specjalnie dla nowych lub obecnych klientów Plusa lub Cyfrowego Polsatu.

- „JA+ Ubezpieczenia” to kolejny etap rozwoju naszego flagowego programu smartDom.  Cały czas pracujemy nad dodatkowymi korzyściami dla klientów, którzy wybierają nasze usługi – mówi Justyna Kulka, dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Plusa i Cyfrowego Polsatu. – Ubezpieczenia doskonale wpisują się w założenia programu smartDOM, w ramach którego można w jednym miejscu u jednego dostawcy otrzymać najważniejsze usługi potrzebne dla całej rodziny i domu, uzyskując przy tym dodatkowe korzyści i oszczędności – podkreśla.

Program smartDom pozwala na łączenie wielu usług, takich jak telefonia komórkowa i stacjonarna, internet LTE, telewizja satelitarna, energia elektryczna czy usługi finansowe, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki i uzyskiwać oszczędności. Teraz został on poszerzony o ubezpieczenia. To pierwsza tego typu oferta na polskim rynku.

Od 17 sierpnia klientom Plusa i Cyfrowego Polsatu oferowane są trzy rodzaje ubezpieczeń: majątkowe – ubezpieczenie mieszkania/domu, również z cesją na bank, komunikacyjne – OC, AC, NNW i assistance, oraz podróżne – koszty leczenia i NNW w podróżach zagranicznych. Sprzedaż polis realizowana będzie w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu przez przeszkolonych w tym zakresie i certyfikowanych pracowników, a ochronę ubezpieczeniową realizować będzie Ergo Hestia.

- Przygotowując pakiet produktów ubezpieczeniowych dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu, chcieliśmy z jednej strony zapewnić każdemu klientowi najwyższy standard ochrony, z drugiej jak najbardziej uprościć wybór odpowiedniego wariantu ubezpieczenia – wyjaśnia Renata Mordaka, dyrektor Biura Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych Ergo Hestii. – Jest to możliwe dzięki stworzeniu dedykowanego systemu i koncentracji oferty na zaspokojeniu najczęstszych potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Takie rozwiązanie dzięki markom mtu24.pl i You Can Drive w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych czy dedykowanym ubezpieczeniom podróży i majątku w połączeniu z dostępnością punktów sprzedaży naszych partnerów w całej Polsce powoduje, że ubezpieczenia są dziś jeszcze łatwiej dostępne – dodaje.

Jak wskazuje „Puls Biznesu”*, polisy sopockiego towarzystwa znalazły się w ramach „JA+Ubezpieczenia” w wyniku zwycięstwa Ergo Hestii w przetargu na partnera ubezpieczeniowego obu firm. Dzięki temu nadmorski zakład zyskał dostęp do blisko 15 mln klientów Polkomtela i Cyfrowego Polsatu (dwie trzecie z nich to korzystający z usług operatora telekomunikacyjnego). Gazeta podkreśla, że najnowsze przedsięwzięcie Ergo Hestii jest kolejnym krokiem w rozbudowie sprzedaży pozaagencyjnej. Ostatnio polisy ubezpieczyciela zostały udostępnione za pośrednictwem aplikacji mobilnej i konta internetowego Millenium Banku.

*„Puls Biznesu” z 17 sierpnia, MGA „Ergo Hestia dostarczy polisy Solorzowi”:
http://www.pb.pl/...
AM,news@gu.com.pl
(źródło: Ergo Hestia)

zapytaj o ubezpieczenie

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.