Od 1 grudnia związana dotychczas z Avivą Elżbieta Wójcik zasiądzie w zarządzie T-Mobile Polska. Będzie kolejną specjalistką z sektora ubezpieczeniowego, która w ostatnim czasie zasiliła management telekomu.
23 września rada nadzorcza T-Mobile Polska powołała Elżbietę Wójcik na stanowisko członka zarządu, dyrektora ds. Rynku Prywatnego. Dotychczasowa wiceprezes Avivy zacznie pełnić swoją nową funkcję z dniem 1 grudnia. Elżbieta Wójcik będzie odpowiadała za wyznaczanie i realizację celów strategicznych w obszarach marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów rynku prywatnego, jak również za komunikację i pozycjonowanie marek.
- Bardzo się cieszę się, że Elżbieta przyjęła moje zaproszenie do zespołu T-Mobile. Jest nie tylko menedżerem o wysokich kompetencjach i bogatym doświadczeniu marketingowym, ale także doskonałym ekspertem w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami. Wierzę, że dzięki temu kierunek, który wyznaczyliśmy dla T-Mobile Polska, czyli mocna orientacja na potrzeby klienta będzie w pełni zrealizowany – powiedział Adam Sawicki, prezes zarządu T-Mobile Polska.
Powołanie Elżbiety Wójcik do zarządu T-Mobile jest kolejnym ubezpieczeniowym transferem telekomu w ostatnim czasie. 15 lipca jego szeregi zasiliła związana dotychczas z Liberty Ubezpieczenia Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej. Co ciekawe, przed przejściem do LU menedżerka pracowała w Aviva (w latach 2008-2013), gdzie odpowiadała za e-biznes oraz marketing grupy, a wcześniej za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów.
Elżbieta Wójcik ma bogate, kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu, zarządzania, sprzedaży i marketingu. Obecnie jest wiceprezesem Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych i prezesem Fundacji Aviva. Odpowiada za biznes direct, a także za działania marketingowe ubezpieczyciela w Polsce i pozycjonowanie marki. Uczestniczyła we wdrażaniu strategii cyfryzacji biznesu w grupie Aviva na poziomie międzynarodowym.
Karierę zawodową zaczynała w branży FMCG (Master Foods i Raisio Polska) w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. W latach 2002-2005 Elżbieta Wójcik odpowiadała za rozwój biznesu i marketing, również jako członek zarządu Link4. Następnie, w okresie 2005-2008, była szefem marketingu Nationale-Nederlanden.
Elżbieta Wójcik ukończyła historię sztuki na KUL. Jest absolwentką programu MBA prowadzonego przez Lancashire University w Preston (Wielka Brytania) i Wyższą Szkołę Biznesu w Lublinie. Ukończyła też podyplomowe studium Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy i uczestniczyła w programach dla wyższej kadry zarządzającej (Kellog School of Management i CEDEP/INSEAD Fontainebleau). Uczestniczy w programie Przedsiębiorczość i Innowacje na Uniwersytecie Stanforda.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl