Aktualności

Personalia: Abhishek Bhatia opuszcza Prudential w Polsce

Kolejny działający w Polsce ubezpieczyciel będzie miał nowego prezesa. Szefujący Prudential w Polsce Abhishek Bhatia złożył rezygnację z zajmowanego stanowiska i od listopada dołączy do azjatyckiej grupy ubezpieczeniowej FWD. Prudential rozpoczął już poszukiwania nowego prezesa w Polsce. Pod uwagę brani są kandydaci zarówno z wewnątrz, jak i spoza organizacji.

- Jestem dumny z tego, że udało się powrócić z Prudential do Polski po wielu latach nieobecności i zbudować solidne podstawy biznesu dla marki o takiej renomie i z wieloletnimi tradycjami. Największym źródłem mojej satysfakcji jest zespół pracowników i przedstawicieli Prudential, z którymi przyjdzie mi się pożegnać. Bez wątpienia poradzą sobie z przyszłymi wyzwaniami, zwłaszcza, że obserwując ich na co dzień, wiem, że zdecydowanie wyróżniają się na tle branży i będą dla firmy źródłem jej rozwoju – podsumował swoją pracę w Polsce Abhishek Bhatia. – Spędziłem w Prudential ostatnie 15 lat swojego życia, z czego 3 ostatnie w Polsce, które to zaliczam do najlepszych. Jestem wdzięczny za ciepło i pozytywne przyjęcie, z którymi spotykałem się tutaj przez ostatnie lata – dodał.

- Podtrzymujemy swoje zaangażowanie na polskim rynku i planujemy naszą wieloletnią obecność tutaj. Prudential w Polsce zbudował solidne podstawy rozwoju i ma przed sobą dobrą przyszłość. Dziękuję Abhishkowi za jego wkład w dobry start Prudential w Polsce i powrót firmy na rynek po wieloletniej nieobecności i życzę mu wielu sukcesów w nowej roli – powiedziała Jackie Hunt, prezes Prudential na Wlk., Brytanię i Europę, komentując decyzję Abhishka Bhatii

Od momentu powrotu na Polski rynek w marcu 2013 r. (firma była obecna w Polsce przed II wojną światową, prowadząc swoją działalność w największych miastach II Rzeczpospolitej i mając główną siedzibę w słynnym warszawskim wysokościowcu) Prudential otworzył 15 placówek w największych miastach i pozyskał do współpracy ponad 600 przedstawicieli. Firma deklaruje dalszy rozwój sieci sprzedaży, zarówno poprzez uruchamianie kolejnych oddziałów, jak i pozyskanie do współpracy przedstawicieli w całym kraju. Prudential w Polsce chce również budować i rozwijać znajomość swojej marki wśród konsumentów. Według badań z kwietnia towarzystwo plasuje się w pierwszej dziesiątce najbardziej znanych i preferowanych przez konsumentów marek ubezpieczeń na życie.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Prudential)

zapytaj o ubezpieczenie

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.