Aktualności

KPMG: Innowacje – klucz do rozwoju ubezpieczycieli

Sukces ubezpieczycieli jest ściśle uzależniony od poziomu ich innowacyjności. Tymczasem mniej niż połowa firm posiada formalną strategię dotyczącą innowacji – takie wnioski przynosi raport z najnowszego badania KPMG International, zatytułowanego „A New World of Opportunity: The Insurance Innovation Imperative”.

Zdaniem 83% przedstawicieli branży ubezpieczeniowej z 20 krajów (w tym z Polski) uczestniczących w badaniu, sukces firmy w tym sektorze jest ściśle uzależniony od tego, czy charakteryzuje się ona większą innowacyjnością niż jej konkurenci. Największą szansę na rozwój daje lepsze wykorzystanie technologii (60% wskazań) oraz szersze wykorzystanie technologii cyfrowych (53% wskazań). Jednocześnie zaledwie 47% firm posiada formalną strategię dotyczącą innowacji, a zaledwie 32% (29% uwzględniając tyko respondentów z Europy) z nich uważa siebie za pioniera innowacyjności (ang. first mover).

Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 39 z datą wydawniczą 29 września na str. 3.
AM

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.