Aktualności

Generali: Merkury+ jest już powszechny

4 września wszyscy agenci współpracujący z Generali zostali włączeni do Merkurego+, czyli nowego firmowego systemu do sprzedaży polis.

- System został zaprojektowany wspólnie z agentami. Od samego początku brali oni czynny udział w pracach nad nowym portalem sprzedaży, począwszy od zgłaszania pomysłów, opiniowania przygotowanych makiet ekranów, aż po udział w pilocie produkcyjnym. Dlatego chciałbym podziękować agentom za uczestnictwo w budowie Nowego Portalu Sprzedażowego Merkury+  – mówi Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.

W Merkury+ ujednolicony został sposób zawierania polis. Zrealizowano to poprzez wprowadzenie czterech prostych kroków sprzedażowych. Pierwszym krokiem jest podanie danych do wyliczenia składki, drugim wybór wariantu z zaproponowanych pakietów, następnie uzupełnienie pozostałymi danymi potrzebnymi do wystawienia polisy oraz podsumowanie oferty i wystawienie polisy.

- Bez względu na to, czy jest to ubezpieczenie komunikacyjne, majątkowe czy też grupowe sposób wystawienia polisy jest taki sam –  w Merkury+ to zawsze 4 kroki. Dodatkowo ekrany zaprojektowane zostały tak, by użytkownik mógł swobodnie i płynnie wykonywać operacje w systemie – wyjaśnia Sebastian Michałowski, menedżer ds. Aplikacji Sprzedażowych i Wsparcia Generali.

Nowe ekrany poddane zostały badaniu eye tracking,  które pozwala na sprawdzenie, ile czasu i gdzie znajduje się wzrok użytkownika podczas wypełniania formularza.

Merkury+ napisany jest w technologii responsywnej (Responsive Web Design). Oznacza to, że system dopasowuje się do wielkości ekranu, na którym jest uruchamiany. Można np. sprawdzić stan opłacenia polisy na smartfonie lub tablecie.

- Każdy proces niezależnie od tego, czy jest to wystawienie polisy, aneksu, przyjęcie raty składki, sprawdzenie stanu opłacenia polisy, czy też odnowienie umowy, zaprojektowany jest w sposób podobny do siebie, co ułatwia pracę w portalu – wyjaśnia Sebastian Michałowski. – W prawie każdym polu, które należy wypełnić, umieściliśmy podpowiedzi z opisem, do czego ono służy oraz dodatkowo w podpowiedziach produktowych zawarliśmy szczegółowy zakres ubezpieczenia, przez co prezentacja zakresu ubezpieczenia jest bardzo czytelna.  Ważne dla nas było to, by agent na każdym kroku mógł szybko odszukać odpowiedź na nurtujące go pytania – podkreśla.

Nowy portal Merkury+ jest w pełni online. Oznacza to, że agent ma podgląd  na aktualne dane polisowe, które znajdują się w systemie produktowym towarzystwa. System zintegrowany jest z wieloma bazami danych po to, by na każdym kroku podpowiadać dane, np. wyceniać przedmioty ubezpieczenia czy też używać danych do autouzupełniania formularzy, np. dane adresowe czy też deklaracja polisowo-szkodowa klienta. Zastosowane  rozwiązania w konsekwencji mają skrócić czas wykonania operacji i ułatwić agentom pracę.

Według przedstawicieli Generali, opinie agentów potwierdzają prostotę i intuicyjność systemu Merkury+.

- Jeden  z naszych menadżerów pojechał do agencji, by szkolić jej pracowników z systemu Merkury+. Agent powitał go słowami: „a z czego tu szkolić, wystawiłem już dwie polisy przed twoim przyjazdem”. Takich sygnałów i opinii dociera do nas wiele – opowiada Sebastian Michałowski.
- Agenci są bardzo ważnym filarem naszej sprzedaży. Wierzę, że wyposażając ich w takie narzędzia, jak Merkury+, wspieramy ich w procesie obsługi klienta, a współpraca z nami jest dla agentów łatwejsza i bardziej efektywna – dodaje Adam Malinowski.

Więcej na temat procesu wdrażania systemu Merkury+ można znaleźć na stronie internetowej „Gazety Ubezpieczeniowej”, w wywiadzie red. Aleksandry E. Wysockiej z Adamem Malinowskim, znajdującym się pod adresem:
http://www.gu.com.pl/...
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Generali, gu.com.pl)

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.