Generali wprowadziło system korzyści dla klienta i agenta w celu przekonania tego pierwszego do podania numeru telefonu i adresu e-mail oraz wyrażenia zgody na komunikację drogą elektroniczną dla marek Generali i Proama.
- Pozwoli to nam na zrealizowanie kluczowych procesów informatycznych związanych z rozpoznawaniem numeru dzwoniącego, wysyłkę wznowień poprzez pocztę elektroniczną, przypomnienie klientowi o płatności raty przez SMS, szybki proces likwidacji szkody i w końcu sprawdzanie poziomu satysfakcji z obsługi – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.
Za podanie numeru telefonu, adresu email oraz zgód na komunikację, ubezpieczyciel obniży cenę ubezpieczenia dla klienta Generali i Proama o 10 zł, a agentowi, który wpisze dane, wypłaci dodatkowe 10 zł na konto. Oferta dotyczy polis komunikacyjnych, mieszkaniowych oraz ubezpieczeń dla firm.
- To rewolucyjne podejście do rozwoju kanału agencyjnego, które wypracowaliśmy we współpracy ze swoimi kluczowymi pośrednikami, jak i agentami z forów internetowych – stwierdził Adam Malinowski. – Jednocześnie na podstawie poprawnych danych klient agenta zostanie wyłączony ze wszelkich kampanii directowych, nawet jeśli numer będzie zakupiony w ramach baz od zewnętrznego dostawcy. Co więcej, w przypadku potwierdzenia błędnej sprzedaży direct na danych agenta zostanie wypłacona pełna prowizja – zaznaczył.
Najnowsza inicjatywa Generali stanowi część jego polityki, która w założeniu zmierza w kierunku dialogu i rozwoju sieci agencyjnej oraz wspierania jej także przez nowe technologie. W kolejnym kroku klient na podstawie tych danych otrzyma składkę w ratach, dostęp do płatności zdalnych, będzie mógł skorzystać z aplikacji mobilnej oraz rabatów u partnerów ubezpieczyciela.
- Podanie tych danych zarówno dla klienta, jak i agenta jest oczywiście dobrowolne – dodał Adam Malinowski. Jednak każdy numer i e-mail mają być sprawdzane.
Członek zarządu Generali TU poinformował też na swoim facebookowym profilu o innej akcji promującej zarówno produkty ubezpieczyciela, jak i ich kupowanie w sieci agencyjnej. Każdy klient, który wykupi polisę komunikacyjną Generali u pośrednika ubezpieczeniowego, może pobrać ze strony kupon rabatowy na niższe ceny paliwa na stacjach CirkleK. Adam Malinowski wyliczył, że w przypadku tankowania co 2 tygodnie kierowca może zaoszczędzić średnio 200 zł rocznie, a najaktywniejsi kierowcy – nawet 500 zł. Ilość tankowań jest nieograniczona.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Generali, Facebook)