Generali kontynuuje swoje działania na rzecz podniesienia poziomu jakości obsługi w procesie likwidacji szkód. Firma uruchomiła specjalny numer telefonu, przy którym co tydzień dyżurują menedżerowie zarządzający obszarem likwidacji szkód. Wcześniej ubezpieczyciel zainaugurował działanie Uniwersytetu Likwidacji Szkód.
- Chcemy, żeby cała kadra menedżerska Generali odpowiedzialna za likwidację szkód doskonale rozumiała perspektywę klienta korzystającego z naszych usług. Bezpośredni kontakt to najprostszy, lecz nie jedyny sposób, żeby przybliżyć się do realizacji tego celu. Chcemy pomagać w rozwiązywaniu problemów naszych klientów i przy okazji zrozumieć, co możemy zrobić lepiej, dążąc do tego, żeby być faktycznym wsparciem ubezpieczonego w trudnych chwilach – powiedział Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali TU odpowiedzialny za likwidację szkód. – Wierzę, że dzięki zaangażowaniu menedżerów nasi klienci i poszkodowani poczują, że o nich dbamy i słuchamy ich opinii – zaznaczył.
Dyżur będzie pełniło dwóch menedżerów jednocześnie: począwszy od kierowników Działów Likwidacji Szkód, a skończywszy na członku zarządu odpowiedzialnym za ten pion. W razie potrzeby osób dyżurujących będzie więcej. Dyżury są organizowane co środę w godzinach 9-15.00, pod specjalnie uruchomionym numerem telefonu: 22 543 07 77. Plany ubezpieczyciela przewidują, że projekt będzie realizowany do końca września.
- Po podsumowaniu tego okresu zdecydujemy o kolejnych krokach. Równolegle z dyżurem menedżerskim prowadzimy badanie NPS, w którym jednym z bardzo ważnych punktów jest właśnie likwidacja szkód. Bacznie obserwujemy, w jaki sposób odbierają nas klienci. Na bieżąco będziemy analizować wnioski płynące z obydwu źródeł – dodał Jakub Jacewicz.
Akcja dotyczy klientów Generali i Proama. Informacje o telefonie znajdują się na stronie www w strefie klienta oraz na rotującym banerze. Jest tam również opublikowana lista menedżerów, którzy będą odpowiadać na zadawane im pytania.
Menadżerskie dyżury są kolejnym posunięciem na rzecz podniesienia poziomu jakości obsługi w likwidacji szkód, jakie Generali wprowadziło w ostatnim czasie. 19 maja w auli Collegium Maius w Lublinie odbyła się inauguracja Uniwersytetu Likwidacji Szkód Generali (ULS), nowego kompleksowego projektu szkoleniowego przeznaczonego dla najmłodszych stażem pracowników pionu likwidacji szkód ubezpieczyciela. ULS jest wieloaspektowym systemem szkoleń na temat obsługi klienta i techniki ubezpieczeniowej, który pozwoli jego uczestnikom poznać różne obszary działania firmy ubezpieczeniowej. Celem pierwszej edycji i hasłem przewodnim jest poprawa jakości obsługi klienta, korzystającego z serwisu likwidacji szkód.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Generali, gu.com.pl)