Przyjęta przez Concordię Ubezpieczenia strategia na najbliższe lata zakłada zwiększenie sprzedaży polis życiowych i majątkowych w sektorze masowym oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Działania ubezpieczyciela będą koncentrowały się na Polsce powiatowej. Nadzór nad realizacją planów strategicznych w zakresie sprzedaży nie będzie już jednak zadaniem Jacka Bielaczyka, dotychczasowego członka zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing.
– Rozwój Concordii w najbliższych latach widzę jako umiejętne połączenie częściowej rewolucji z ewolucją. Z naciskiem na rewolucję w obszarach związanych z szybkością działania, upraszczaniem procedur i procesów oraz ewolucję w zakresie naszego zaangażowania w sektor agro. Będziemy dążyć do zrównoważenia portfela ubezpieczeń rolnych oraz pozostałych majątkowych i życiowych. Pracujemy także nad dywersyfikacją terytorialną. Chcielibyśmy silniej zaznaczyć naszą obecność na wschodniej ścianie Polski – powiedział Jacek Smolarek, prezes Concordii Ubezpieczenia.
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 40 z datą wydawniczą 4 października.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl