Aktualności

Colonnade chce zwiększyć liczbę klientów

5 lipca przedstawiciele Colonnade Insurance zaprezentowali plany firmy dotyczące jej rozwoju w Polsce oraz budowy nowej, lokalnie zarządzanej organizacji. Ubezpieczyciel chce w ciągu roku znacząco zwiększyć liczbę klientów – zarówno w segmencie korporacyjnym, jak i klientów indywidualnych.

- Rozpoczęliśmy działalność 1 lipca, ale przygotowywaliśmy się do tego od października 2016 roku. Startujemy z bagażem doświadczeń, które jako AIG były budowane przez 27 lat – powiedział dyrektor generalny polskiego oddziału Colonnade Insurance Paweł Holnicki-Szulc podczas konferencji prasowej. – Mamy bardzo dobry, doświadczony zespół, zdywersyfikowane narzędzia. Nie zaczynamy od zera. Przenosimy model 1:1 i wyśmienite relacje, które były budowane przez AIG. Zależy nam, by mieć duże kompetencje lokalne – podkreślił.

W ciągu nadchodzących 12 miesięcy Colonnade chce zwiększyć do 8 tys. liczbę klientów korporacyjnych, z 6,4 tys., obsługiwanych przez AIG na koniec 2016 roku. Ubezpieczyciel planuje także pozyskać w ciągu roku nowych klientów detalicznych. Za rok ich liczba ma sięgnąć 230 tys. – Chcemy za rok od tej pory obsługiwać 8 tys. klientów korporacyjnych i ponad 200 tys. klientów indywidualnych – powiedział Paweł Holnicki-Szulc.

Rozpoczęcie działalności Colonnade Insurance w Polsce stanowi finalizację transakcji z października ubiegłego roku, na mocy której Fairfax Financial Holdings Limited przejął od AIG aktywa operacyjne, pracowników i prawa do przedłużania umów w Bułgarii, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rumunii i w Polsce. W czerwcu nowe i połączone oddziały Colonnade rozpoczęły działalność w pierwszych czterech krajach, natomiast w naszym kraju wystartowały od 1 lipca.

Colonnade Insurance jest należącą wyłącznie do kanadyjskiego Fairfax Financial Holdings Limited spółką ubezpieczeń majątkowych. Jej siedziba mieści się w Luksemburgu. Kanadyjski koncern jest obecny w Polsce już od ośmiu lat, kiedy to nabył udziały w Polskim Towarzystwie Reasekuracji.

Colonnade zatrudnia w Polsce obecnie 100 osób oraz 4 regionalnych dyrektorów sprzedaży. Na koniec 2016 roku spółka miała 0,5 mln aktywnych polis klientów. Sieć dystrybucji Colonnade w Polsce obejmuje banki, agentów, brokerów, partnerów, dystrybutorów, telemarketing, sieci detaliczne, a także direct on-line.

- Nasza oferta jest multikanałowa. Oferujemy ubezpieczenia majątkowe i osobowe z wyjątkiem grupy 10. W ofercie mamy zarówno standardowe ubezpieczenia, jak i niszowe – powiedział Paweł Holnicki-Szulc.

Oferta polskiego oddziału Colonnade dla klientów indywidualnych i korporacyjnych obejmuje ubezpieczenia majątkowe i techniczne, OC działalności gospodarczej i OC zawodowej, D&O, transportowe, podróży i NNW oraz następstw zachorowania na raka, a także programy serwisowe i lojalnościowe. Colonnade oferuje także ubezpieczenia środowiskowe, cybernetyczne, od porwań i okupu, od aktów terroryzmu, lotnicze, a także obsługę lokalnych umów ubezpieczenia i programów międzynarodowych AIG.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: ISBnews, stooq.pl, gu.com.pl)

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.