Aktualności

Bauer Media przejęła Rankomat.pl

Nowym właścicielem 100% akcji największej w Polsce porównywarki ubezpieczeń Rankomat.pl została Grupa Bauer Media. Spółka wejdzie w skład należącej do GBM Grupy Interia.pl.

- Zakup Rankomat.pl to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju Interii oraz całej Grupy Bauer Media. Pozyskanie lidera na tak perspektywicznym rynku jest fundamentalnym krokiem w budowaniu przez nas najlepszej oferty produktów ubezpieczeniowych i finansowych na polskim rynku – powiedział Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

- Dołączenie do Grupy Bauer oraz możliwość współpracy i rozwoju w ramach Interii otwiera przed Rankomat.pl zupełnie nowe możliwości dotarcia do jeszcze większej grupy odbiorców oraz dalszego poszerzania oferty i podnoszenia jakości świadczonych usług – dodał Michał Laskowski prezes zarządu Rankomat.pl.

- Rankomat.pl to wzorcowy przykład współpracy założycieli, zarządu i inwestorów finansowych, który umożliwił stworzenie od zera lidera swojego segmentu. Wierzymy, że Grupa Interia.pl jako jeden z głównych graczy rynku internetowego oraz cała Grupa Bauer Media jako inwestor branżowy jeszcze bardziej umocnią pozycję rynkową serwisu – skomentowali Jacek Olechowski (założyciel porównywarki) i Zbigniew Łapiński, Partner w 3TS Capital Partners (fundusz private equity, dotychczasowy udziałowiec).

Rankomat.pl to niezależna internetowa porównywarka ubezpieczeniowa, specjalizująca się w porównywaniu ofert ubezpieczeń samochodowych. Serwis umożliwia sprawdzenie ofert większości ubezpieczycieli działających na polskim rynku, jak i zakup wybranej opcji ubezpieczenia. Spółka powstała w 2008 r., założona przez Jacka Olechowskiego wraz z gronem prywatnych inwestorów. W 2010 roku w Rankomat.pl zainwestował fundusz zarządzany przez 3TS Capital Partners.

Grupa Interia.pl to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce, wchodząca w skład Grupy Bauer Media. Flagowym produktem grupy jest portal horyzontalny Interia.pl. Portfolio firmy uzupełniają serwisy tematyczne oraz agencja Semahead. Grupa Interia.pl jest także jednym z największych podmiotów na polskim rynku reklamy online, w jej strukturach działają sieci reklamowe AdStyle, TechnoAd oraz AdRetail.

Wartości transakcji nie ujawniono. Według „Pulsu Biznesu”, nabywcy zapłacili za porównywarkę między 50 a 100 mln zł.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Interia.pl, pb.pl)

zapytaj o ubezpieczenie

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.