Aktualności

Aon Polska: Zarządzanie ryzykiem wciąż pozostawia wiele do życzenia

Niewiele polskich firm prowadzi świadomą politykę zarządzania ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem dla naszych przedsiębiorstw jest wzrost konkurencji. Przy wyborze ubezpieczenia firmy znad Wisły coraz częściej polegają na opinii brokerów – to główne wnioski płynące z IV edycji raportu Aon Polska „Zarządzanie ryzykiem i ubezpieczeniami w firmach w Polsce”.

- Nasze badanie wyraźnie pokazuje, że firmy w Polsce wciąż w mniejszym stopniu zajmują się kwestiami związanymi z zarządzaniem ryzykiem, niż ma to miejsce w innych częściach Europy i świata. Globalnie 44% przedsiębiorstw zadeklarowało, że działa w tym zakresie według określonej polityki, natomiast kolejne 32% robi to częściowo. Można powiedzieć, że w Polsce niższa jest świadomość mechanizmów radzenia sobie zagrożeniami biznesowymi. W pierwszej kolejności zwraca się ponadto uwagę na nieco inne ryzyka – mówi Barbara Timofiejuk, Chief Commercial Officer Aon Polska.

Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 25 z datą wydawniczą 21 czerwca.
AM

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.