Odnotowany w pierwszym kwartale niewielki wzrost wartości polskiego rynku ubezpieczeń był w głównej mierze zasługą osiągnięć sektora majątkowego, uzyskanych mimo słabnącego tempa wzrostu ...
Nawet jeśli podmiot rynku finansowego nie odpowie w ustawowym terminie na reklamację konsumenta, to i tak ma on możliwość kwestionowania zasadności dochodzonego przez klienta roszczenia, zarówn...
Sąd może przyznać zadośćuczynienie dla bliskich osoby poszkodowanej, która na skutek czynu niedozwolonego doznała poważnego uszczerbku na zdrowiu tylko wówczas, gdy występujący z roszczenie...
Mimo dwóch długich weekendów maj był miesiącem, w którym dużo działo się w polskich ubezpieczeniach. Dlatego wybór laureatów cyklicznego rankingu „Gazety Ubezpieczeniowej” nie był pros...
Generali wprowadziło system korzyści dla klienta i agenta w celu przekonania tego pierwszego do podania numeru telefonu i adresu e-mail oraz wyrażenia zgody na komunikację drogą elektroniczną dl...