Aktualności

Gothaer uruchamia sieć warsztatów partnerskich

Gothaer TU poszerzyło swoją paletę usług w ramach likwidacji szkód komunikacyjnych o sieć warsztatów partnerskich. Będzie ona funkcjonować pod nazwą GoWarsztat.

- Rocznie w Gothaer obsługujemy około 52 tysiące szkód komunikacyjnych, co oznacza niemal 150 zgłoszeń dziennie. Z jednej strony musimy zatem sprostać wyzwaniu ilościowemu, z drugiej zaś czuwać nad poziomem jakościowym usługi dostarczanej klientowi. Dlatego do wachlarza już dostępnych rozwiązań, takich jak bezpośrednia likwidacja szkód czy szybka ścieżka likwidacji szkód, mających na celu uproszczenie procesu obsługi poszkodowanego klienta, dodajemy kolejne, jakim jest sieć warsztatów partnerskich. Dzięki współpracy ze sprawdzonymi partnerami, klient z pewnością otrzyma profesjonalną i kompleksową usługę w krótszym czasie – mówi Adam Sasin, dyrektor Biura Likwidacji Szkód w Gothaer TU.

Z usług podmiotów wchodzących w skład GoWarsztat mogą skorzystać klienci Gothaer TU i poszkodowani przez nich kierowcy ubezpieczeni w innych towarzystwach. Obecnie sieć obejmuje 150 warsztatów na terenie całej Polski, zarówno autoryzowanych, jak i niezależnych. Ponadto poszkodowany może liczyć m.in. na bezpłatne auto zastępcze, bezpłatne holowanie do warsztatu czy usługę wykonaną „door to door”.

W przypadku chęci naprawy samochodu w sieci partnerskiej Gothaer, centrum telefonicznie nawiązuje kontakt z klientem w celu ustalenia warsztatu, w którym wykonane zostaną prace naprawcze (konsultant podpowiada, który z podmiotów zrzeszonych w GoWarsztat znajduje się w najdogodniejszej dla klienta lokalizacji), sposobu przekazania pojazdu do naprawy i zapewnienia pojazdu zastępczego na czas naprawy. Klient może zdecydować, czy sam pojedzie do wybranego warsztatu czy też pojazd zostanie odebrany przez warsztat ze wskazanego miejsca. Z sieci GoWarsztat mogą skorzystać właściciele pojazdów, którzy zdecydują się na bezgotówkowe rozliczenie szkody.

Skorzystanie z naprawy w partnerskiej sieci warsztatów ubezpieczyciela niesie za sobą kilka istotnych korzyści dla klienta. Po pierwsze, w GoWarsztat otrzymuje on gwarancję na całą usługę. Po drugie, współpracujące warsztaty mają ustalone stawki za roboczogodzinę, w związku z czym poszkodowany ma pewność, że kwota odszkodowania pokryje w pełni koszt naprawy. Po trzecie, współpraca odbywa się w formie bezgotówkowej – klient upoważnia warsztat do otrzymania od ubezpieczyciela zwrotu środków finansowych poniesionych na naprawę i tym samym nie musi się martwić np. wpłacaniem zaliczek. Istotną cechą GoWarsztat jest również to, że wszelkie formalności związane z oględzinami i przekazaniem dokumentów realizowane są w jednym miejscu – w warsztacie.

- Ubezpieczenie to bardzo specyficzna usługa, która niesie za sobą określoną obietnicę. Klient w przypadku zaistnienia szkody oczekuje sprawnego rozwiązania zgłoszonego problemu na odpowiednim poziomie. I tylko wtedy, gdy zostanie mu dostarczona taka usługa, doceni jakość i profesjonalizm swojego ubezpieczyciela. Gothaer konsekwentnie buduje portfel rozwiązań, których celem jest dotrzymanie obietnicy danej ubezpieczonemu. Razem z Polską Izbą Ubezpieczeń pracowaliśmy nad wdrożeniem bezpośredniej likwidacji szkód, z której z miesiąca na miesiąc korzysta coraz więcej klientów. Rozpoczęliśmy organizację partnerskiej sieci warsztatów, a już wkrótce przedstawimy kolejne propozycje, które wpłyną na jeszcze wyższy poziom jakości dostarczanych przez nas usług – mówi Adam Sasin.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Gothaer TU)

zapytaj o ubezpieczenie

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.